04 november, 2006

Flitsers aan de Kennedytunnel


Alé, het heeft effe geduurd, maar ze zijn er hé mannen. De flitsers aan de Kennedytunnel. Nu da ge daar maar 70 moogt rijden hebben we alle tijd om effe fotookes te pakken vanachter het stuur hé. Onder het mom van de situatie veiliger te maken door iedereen 70 te laten rijden kunnen ze nu weer de kassa spijzen. Alleen jammer dat het nog altijd gene zak veiliger is aan de Kennedytunnel nu. Er is maar één oplossing voor dit probleem en dat is al het vrachtverkeer langs de Liefkenshoektunnel te sturen. Als dit verplicht wordt kunnen ze misschien de tolprijs voor vrachtwagens verlagen naar een acceptabel bedrag. Zolang ze vrachtwagens langs de Kennedy blijven sturen zullen er mensen sterven. Maar alé, wie gelooft dat het met veiligheid te maken heeft zal ook nog in Sinterklaas geloven vrees ik. Ik stel mij ook een beetje vragen over de positie van de flitsers. Als ze ons langs de voorkant gaan flitsen vraag ik me af welke bewijskracht een reproductie nummerplaat heeft. En als ze langs de achterkant flitsen, wil dit zeggen da ze een fotoke gaan maken als we uit de tunnel zijn, en daar moeten we geen 70 meer rijden. (Thx, Wacksie voor de foto)

Geen opmerkingen: