02 februari, 2006

Mijn schoonzus mag terug binnen !


De Canadees die tijdens een vakantie in Cuba zo onder de indruk raakte van een zekere Sabine dat hij alle 3.700 Sabines uit Belgiƫ een liefdesbrief geschreven heeft, heeft prijs. "Ik heb alles te danken aan haar broer", aldus de smoorverliefde Marc Lachance. "Hij hoorde van mijn zoektocht op de radio en deed haar het verhaal. Ze was onder de indruk van mijn inspanningen en probeerde mijn telefoonnummer op te sporen. Geen eenvoudige klus, want ik liet enkel mijn e-mailadres achter. Uiteindelijk kwam ze er achter waar ik werkte en daar gaven ze haar mijn nummer."

Marc leerde Sabine kennen tijdens een van de toeristische uitstapjes in Havana. Ze brachten de hele dag samen door, maar de Canadees vergat haar volledige naam en adres te vragen. Terug thuis sloeg de wanhoop toe. "Ik ben zo gelukkig dat ze me gevonden heeft. En wat nog beter is: ze denkt ook nog steeds aan mij. We spraken elkaar nog maar kort aan de telefoon, maar ze beloofde me een lange e-mail te sturen", aldus een dolgelukkige Marc.

1 opmerking:

Anoniem zei

Neen nog geen brief gehad maar kan nog binnen enkele dagen.