05 januari, 2007

Vanavond start een nieuw seizoen OSM.

Alé mannen ik ga er nog eens aan meedoen, Online Soccer Manager, zowat het beste online voetbalspel en bovendien nog Nederlandstalig ook.

Ik was het spelletje na 2,5 jaar onafgebroken gespeeld te hebben een beetje beugespeeld en heb daarom sinds september 2006 niet meer meegedaan. Maar ja uiteindelijk begint dat weer te kriebelen en vandaar dat ik er nu terug een lap op ga geven. Ik ga dus op zoek naar mijn 8ste titel en het behalen van mijn 14de doelstelling.

Ik doe mee in de competitie "THE BEST LEGEAU" (ja ik kan er ook niet aan doen, dat die mens niet kan schrijven hé) en we spelen de Engelse competitie. Mijn ploegske is Blackburn Rovers en mijn bestuur zou graag hebben dat ik minstens 7de eindig dit seizoen.

Eerste wedstrijd is dus vanavond tegen Watford, en we moeten op bezoek bij die pipo's.

Morgen meer nieuws .......

Geen opmerkingen: